Lördagsmys!

 
Min lördag började med massage, hur lyxigt och skönt var inte det :)
Därefter åkte jag, mamma, lillasyster och hennes barn ut på äventyr - inredningsbutiker,
klädbutiker och fikapaus. Jag fick äntligen tag i en stor vit drömfångare och små vita änglavingar!
Vi avrundade med att göra sista stoppet hos en tjej som ska öppna en tatueringsstudio i Höör,
och hade idag " Öppet hus ". Och vet ni vad? Jag bokade två tider, nu kan jag äntligen nyttja julklappen
från min älskade man ♡ Jag är såå taggad och längtar verkligen. Först ut är vänster arm, den 1 mars!
 
Snart börjar första deltävlingen i Mellon och givetvis sitter vi bänkade, eller iallafall jag :)
Men för att få ha min älskade som sällskap så har jag precis fixat en mumsig bricka och Alex har
öppnat en flaska Amarone, så nu sitter jag inte ensam. Hade jag väl inte gjort utan detta mumsiga ihäller,
men roligare att ha någon vid min sida som man kan diskutera låtarna, kläderna mm med!
Dags att avrunda, nu börjar det :)
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback