Längesen..

Heeej, det var verkligen längesen jag var här inne.
 
En del har hänt sedan sist jag skrev, både positiva och negativa händelser.
Den negativa händelsen kommer att vara positiv när det väl är över, men just nu är
det mest jobbigt och smärtsamt. Men Karma is a bitch och denna gången vinner rättvisan..
Dem positiva händelserna är att jag bytade jobb för snart 3 månader sedan och nu sitter jag på
4 veckors semester - rätt så trevligt när man precis bytat jobb :) Och en till positiv händelse som ni
får vänta med att få veta ett tag till 
 
Utöver detta så är livet rätt så bra faktiskt - njuter av det goda och snart har min älskade också
semester. Tyvärr blev det lite tokigt denna sommaren med våra semestrar pga mitt byte av jobb men
vi får 2 veckor tillsammans. Och ni kan tro att jag ska ta vara på varje minut och sekund med mitt hjärta!
Blir ingen utomlandsresa detta år pga vissa omständigheter MEN istället njuter vi av detta fantastiska,
underbara avlånga land som verkligen bjuder på högtryck. Och det blir även tripp över till grannlandet.
 
Nu ska jag fixa lite lunch/fika till oss sommarlov/semesterfirare :)
Ha en fortsatt underbar dag
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback