Long time no see

Det var verkligen längesen jag var inloggad här, har nästan glömt bort bloggen : /
I ärlighetens namn så känner jag inte att jag har något direkt att dela med mig av ihäller..
För när jag skapade denna blogg så tänkte jag mer att det skulle vara en portfölj där jag kunde
samla/spara/dela med mig av mina recept, men det har inte varit så mycket recept ser jag : ) 
Jag har lagat mycket mat och jag har bakat en del men recepten har jag samlat i mitt huvud eller mobil
istället för att skriva dem här. Känner inte ihäller att jag har tid att lägga här inne, så mina tankar går
mot att stänga ner bloggen. Men jag har inte bestämt mig än, kanske lägger den på vila och tar
upp det igen när jag har mer tid och mer energi till det! Vad tror ni om det?
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback