första arbetsveckan..

i tisdags morse steg jag in på min nya arbetsplats - vilken känsla, vilken energi..
Det har varit MYCKET jobb denna vecka - från tidig morgon till sen kväll har jag varit på jobb och
sen även fortsatt när jag kommit hem. Det är så roligt att jag knappt vill lämna och det är mycket givande.
Att få och känna en uppskattning från både kollegor och kunden men även från chefer - det är magiskt!
Här kommer jag att växa - det känner jag, enda in i hjärtat 
 
idag är jag ledig, eller ja nästan. Jag har lite "kontorsjobb" så att säga :) Så jag ska fixa det,
sen ska jag hjälpa mamma & pappa med att lägga ut lite olika saker på loppisen via Facebook
och ikväll blir det kvalitetstid med min älskade som jag knappt sett på hela veckan 
Blir en bra söndag tror jag, och något som toppar detta - SOLEN SKINER :) 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback