Tiden räcker inte till

Tiden bara springer iväg - och jag hinner knappt med :/
 
Det går jättebra på Widerbergs, mycket catering och mycket jobb.
Vilket jag trivs jättebra med, dock så räcker inte tiden till känns det som. Men förhoppingsvis
så blir det ändring på det inom kort då vi ska bli ännu en till i Widerbergsgänget :) KUL!
 
Utöver jobb så försöker jag hinna med familj & vänner, orken finns inte där så ofta nuförtiden då det är
tidiga mornar och långa arbetspass (mitt egna fel då jag " ska bara "), men även det ska det bli
ändring på. Hade tänkt att skaffa mig ett gymkort på 3 månader, mest för att komma igår - tror att det
kan vara nyttigt för mig. Är ju inte direkt en person som tycker om gym MEN vad ska man göra när det
bara är regn och blåst och kyla så fort jag ska ge mig ut i skogen :( Plus att mörkret kommer allt tidigare..
 
Finns inte så mycket utrymme för bakning här hemma ;/
I och för sig så ska jag faktiskt göra 2 tårtor till helgens kalas - lille älskade Charlie fyller 2 år.
Det ser jag verkligen framemot - blir 2 varianter, en traditionell och en lite mer "festlig" :)
Bild kommer till helgen, även då recept på den mer " festliga "..
 
Vi ska på husvisning i helgen :) svårt med hus då det knappt finns något ute.
Men jag börjar bli desperat och gör typ vad som helst för att så fort som möjligt komma härifrån..
I Höör med omnejd vill vi bo. Vi är redo för att äga vårt egna hus, både jag och Alex är trötta på att hyra boende.
Så håll tummarna att vi snarast hittar ett bra hus för oss!
 
Nu ska jag påbörja dekorationen inför helgens tårtor med bra musik och ett glas rött,
det är ju trots allt Lill-lördag och även MF (mansfritt) då Alex har badminton ikväll :)
 
Ja, detta var ju verkligen ett inlägg med gott & blandat :D En liten catch up helt enkelt!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback