Ledig dag..

Idag har jag haft en välförtjänt ledig dag, dock som vanligt har varit proppfull med diverse saker :)
Men jag har fyllt dagen med bra saker - först blev det lite bebismys och frukost hos Olivia & Robin,
hem om för att slänga in en maskin tvätt, sen var det dags för cellprov, därefter veckohandling och väl
hemma så har jag lagt in tvätt nr 2. Nu har jag placerat min rumpa i soffan för att beställa lite från H&M och överraskning till min älskade ♡ Snart kommer Alex hem, matlagning står på schemat och idag bjuds det på kräftstjärtssoppa med surdegsbröd. Ikväll blir det bara mys framför Idol, åh vad jag älskar fredagsmys ♡
 
Och vet ni vad jag köpte idag? - jag vet att det är på tok för tidigt men jag kunde inte låta bli..
Jag älskar som sagt fredagsmys och jag älskar december som för mig fylls med så mycket
kärlek och godsaker. Och idag tänkte jag - slå ihop fredagsmys & decembermys, vilken amazing kombo :)
Så dagens inköp, se bild! (jag glömde att få med julmusten i bilden, men givetvis är den också med)
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback