First Camp, Åhus

 
" man ska ha husvagn, så är semestern redan klar. "
idag blev det en runda till Åhus för att hälsa på mamma & pappa som campar där.
Jag är ju en väldigt bekväm person och husvagn eller camping över lag är inget för mig,
MEN jag får faktiskt erkänna att det var ju rätt mysigt ändå. Så lugnt, fridfullt & alldeles underbart.
Vi fikade i förtältet, gick en promenad ner till stranden, åt middag vid vattnet,
spelade en runda minigolf (se bild vem som vann) och bara njöt. Det var så avkopplande & härligt.
 
Så vi eller rättare sagt jag (för Alex är positiv till det) får väl ge det en chans, man kan prova på det iallafall.
Att bara komma iväg över en helg hade ju varit så mysigt. Kan tänka mig någonstans där det är
en underbar natur, gärna vid vattnet och får man önska så en riktigt fin sensommarhelg. Det hade varit perfekt!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback