Roadtrip.

Började med lunch och fika på Olof Viktors i Glemmingebro, tror jag det heter. Detta underbara ställe
blev verkligen en ny favoritplats för mig. Det var så gott, servicen var toppen och miljön var så rofylld.
Har ni aldrig varit där? ÅK DIT! Jag kommer att hänga där så ofta jag kan vill jag lova :)
Nästa stopp blev en design butik som heter Kabusa, fruktansvärt dyra priser men en rätt kul butik.
Ett litet stopp vid havet för att tanka lite ny energi och givetvis känna på vattnet, som var iskallt.
Sen körde vi in till Ystad för att strosa runt i city - så himla mysigt att bara promenixa och njuta av
solen och vara tillsammans med världens finaste vänner 
När vi var nöjda med strosandet så började vi tänka på hemfärden. Valde att köra mot Trelleborg
för att i sin tur ta oss till Malmö då killarna skulle in i en butik där. På vägen stannade vi till i ännu en
butik som heter Agdas, en butik helt i min smak :) Dock handlade jag inget men jag gillade verkligen
den butiken, så dit blir det fler gånger. Helt tomhänta var vi inte - Vi köpte glass så att vi skulle
ha lite färdkost :) Nu mot Malmö och sen bar det av hemåt - inom ICA för att handla lite mat.
Och kvällen har bjudit på grillning hos vännerna med gott i glasen & såklart lite Skipbo-spelande.
Wooow, vilken underbart fantastiskt heldag vi har haft! Tacksam över att få ha så fina vänner 
 
 
Nu har vi precis kommit hem och ska krypa ner i sängen, men först så ska jag bara skicka
iväg några mail. Sen håller jag minsan semester. Imorgon blir det fixardag med städning, tvätta,
klippa gräset, köra till tippen och givetvis packa. :)
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback