Välkommen helg.

 
Äntligen fredag - känner mig något sliten så det ska bli skönt med några dagars ledighet :)
Som vanligt så kommer dagarna säkerligen bara att springa iväg, men attsingen vad jag uppskattar
mina lediga helger.. Och fredagar med all mys.. Love Love Love.. Ikväll blir det ett bad, myskläder,
vin & idol - för det är jag värd :)
 
imorgon bjuder jag ut min älskade på en mysig dejtnight 
Det bär av mot Hässleholm där vi först ska äta libanesisk middag på Café Naomi
och därefter blir det standup på Konserthuset - Carl Stanley uppträder :)
Ska bli så himla mysigt och roligt - har verkligen sett framemot denna dejtnighten!
 
På söndag är det dop för min lille gudson William, åh vad jag längtar 
Är lite nervös, vet inte riktigt varför - men har fjärilar i magen.. Det är verkligen en
ära för mig, tänk att jag än en gång får bli gudmor :) En mycket stolt gudmor!
 
Dags att avrunda för snart kommer little sissy och hämtar mig och all mat inför dopet!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback