Sommar i ett glas

Jag ä l s k a r smoothie - hade kunnat leva på det, så mycket älskar jag det :)
Tror i och för sig att jag hade tröttnat på det så småningom. Men man kan verkligen
ha i allt möjligt. Frukt, grönsaker, bär, juice, rotfrukter, sallad, yoghurt.. Ja vad som helst, och det finns
väl inget roligare än att experimentera? I love it!
 
idag slängde jag ihop en somrig smoothie, en enkel variant som var jättegod att avnjuta ute i solen.
Naturell yoghurt (gärna den turkiska yoghurten från Arla. Ja jag vet, köper i vanliga fall inga produkter
från Arla men ingen har en bättre, krämigare och godare naturell yoghurt än just den från Arla), frusen
mango (mycket mango, för det är typ den bästa frukten jag vet), färska aprikoser, frusen havtorn
och lite havtornsjuise (Kiviks Musteris "naturens bästa"). Yammi, prova ni också vet jag :)
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback